kwaliteit-en-gedrag1

Kwaliteit en gedragsregels

Kwaliteit staat van oudsher hoog in ’t vaandel bij SchipholTaxi. Om dit kracht bij te zetten is de kwaliteit van al onze voertuigen en chauffeurs geborgd conform het TX keurmerk, het landelijke kwaliteitskeurmerk voor taxivervoer. Bovendien is ¬†SchipholTaxi ISO 9001 (kwaliteitsmanagement) en ISO 14001 (Milieukeurmerk) gecertificeerd.

Onze kwaliteitsborging uit zich onder meer in de manier waarop SchipholTaxi met klachten omgaat. Uiteraard is elke klacht een klacht teveel, maar mocht er onverhoopt een klacht zijn, dan wordt er navolging aan gegeven en wordt er in overeenstemming met de algemene voorwaarden van KNV taxivervoer gehandeld. Ons milieumanagementsysteem stelt voorts eisen aan de wijze waarop wij ondernemen, altijd met oog voor het milieu!

Daarnaast is SchipholTaxi aangesloten bij Koninklijk Nederlands Vervoer Taxi (KNV), zijn we lid van het Amsterdams Platform Kwaliteitstaxi (APK) en is SchipholTaxi met al haar voertuigen aangesloten bij de landelijke geschillencommissie taxivervoer

Voor meer informatie, suggesties of indien u een klacht of een andere melding heeft, kunt u ons via onze contactpagina bereiken. Ook kunt u van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren contact met ons opnemen via het telefoonnummer +31 (0)20 303 7200.